Tuesday 27 April 2010

CELARU JIWA

adeh bosan si0t,pepetang cenggini nie mengantok ajew la aku nye..


MyEm0.Com
dari tadi asik g toilet jew,tekucil bagai la, nek senak da pankrez aku dow....lenguh glerr ...helep me wei..helep me...
helep me weilok..



MyEm0.Com
PUNDI KENCING aku pecah ke wei???




arinie aku bekfes
presh oreng + senwit tuna

lunch cume segelas air milo beng (milo ais)
xkan la mende nie leh uat pundi kencing aku pecah kowt


MyEm0.Com
aku nie mmg beniat nak mengecik kaN porot aku yang agak boroi dan membulat nie adeh malu nyOoooo,makan kena kaverr ..sO mmg aku nak dietla.. glerrr...!!!!!!!
lalalalala............


MyEm0.Com
mizu cakap minum neskape xelok dow,aku mmg akan minum tok xbagi ngantok..
mmg akan minum time pepetng cenggini.. kalo xalamat nye.. tido la aku..


MyEm0.Com

adeh,ape lagi cara utk aku xbagi ngantok??puass da aku pk kaN..
jam bau kol 4.30ptg.. lambat lagi syialan
korunk xngantok ke weii??
fuhhh...


MyEm0.Com
rase cam nak ngamuk jew.. rase cam nak maki2 jew kat mate nie
nakal glerr nie.. macam ade gajah + dubok +sapi bengkak
kat mata aku nie,berat glerr... syooohh,syoohhh.. syohhhh
p men jejaohh wei.. kalo x aku baling kang bebarang
atas meja nie..


MyEm0.Com
ngeh3.. gilo betol kalo aku uat mcm 2..
mampus kang sume dok tgk aku bebaling barang.. gilooo..jam lambat glerr belalu


MyEm0.Com
helep me..!!! aku da bosan + mengantok
helepppp....


bes nye kalo dapat pulang skrg...waduh2,makin ditengok jam
nya makin perlahan
dia berjalan ya neng....
benci neng...


be now where haram glerrr...
hari nie la pes time aku rase bosan..
nak memaki org jew ghase



fuhh lega selepas meluahkan semuanya
kat dalam blog den.. fuhhhh



bukan ade sape pon bace blog aku...
aku nye blog.. ekot suke aku la nak tulis ape..



============================================


MyEm0.Com

OK FINE...!!!!


No comments:

Apa itu simian line?

Apa itu simian line? Simian Line adalah sebuah garis lurus yang membelah tangan, merupakan garis head line dan heart line yang m...