Friday 2 April 2010

ALFATIHAH BUAT DIN BERAMBOI bersemadilah kau dengan aman



Al Fatihah buat Allahyarham Din Beramboi atau nama sebenarnya Mior Ahmad Fuad Mior Badri, 44, yang telah menyahut seruan Ilahi pada jam 12.30 tengah malam. Allahyarham dimasukkan ke Hospital Selayang selepas disyaki mengidap denggi berdarah...

Akhirnye dye pegi juga,aku gler sedey.. aku minat sgt kat dye.. lagi2 tgk raje lawak 2.. 2 la last aku tgk lawak dye... tingat dye pesan kat alex "kalo aku xde nanti,ko gantikan tempat aku sebagai dj kat radio era"
omg sedey kowt~.....

dari Allah kite datang & dari Nye lah kite kembali.... pape pon aku harap tuhan letakkan dye didalam golongan orang2 yang beriman.. dan dikalangan yang soleh dan bertakwa...

buat keluarga allahyarham... kami ucapkan takziah semoga tabah menghadapi dugaan...
mungkin ade hikmah yang tesembunyi....

patut la malam tadi aku rase cam xsedap ati pasal din beramboi nie,ade gak try dengar radio dalam kol 11,tp cam xde pape.. so aku tido la.. pagi nie tgk berita & dapat msg dari sum 1.. hurm.. din beramboi,lawak kau sentiasa segar dalam ingatan kami..!!!!!!

AL-FATIHAH
andai ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

chorus:
aku takut
akan semua dosa-dosaku
aku takut
dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu
malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu..

chorus

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

aku manusia
yang takut neraka.
namun aku juga
tak pantas di surga

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu

chorus

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

No comments:

Apa itu simian line?

Apa itu simian line? Simian Line adalah sebuah garis lurus yang membelah tangan, merupakan garis head line dan heart line yang m...