Monday 24 January 2011

Makan-makan : januari 2011

sepanjang aku hidup 2011 pada januari nie... ade lah aku snap pix sikit2 tok tatapan di kemudian hari...aku suke makan.. dan suke tgk pix makan yang sesedap.. dan sepanjang aku makan nie.. aku nak ucap terima kasih pada beliau yang blanje saya dikala saya ke kekring..di akan AKAN dtg saya pulak akan belanjew kamu yea.. huhuhu.. makasih yaaa~ shedap.. dan disini saya abadikan nya... xlupe juga pada bos yang belanjew tony romas yang memang sedap bangat... so layan la pix kat bawah nie.. sambil kecur liur.. srruuupppp~

IKEA DAMANSARA



 

meatball kat ikea damansara.. fuuhhh ssrruupppp.... terbaek dan mampu di makan.. dikala kering... kuah dia memang xleh lawan lerrr.... fries + meatball paling murah pon dapat la rege 5 hengget... tapi kalo berapurrr... memang patah pinggang~..... janji kenyang + puas..


 TONY ROMAS THE CURVE



 

Kat sini makan reramai ngan dak2 opis.. bos belanjew makan ape saje yang depa nak makan.. so aku pon pulon 3 pinggan diatas.... nama-nama dia aku xhenggat.. yang pasti sume dalam rm40 keatas tok satu pinggan... yang pasta tue leh akan 2 orang... udang dia memang sedap glerr...  yang pix 1st 2 ayam memang syokk lerrr... aku xtgk sgt rege.. sbb bos aku bayar.. so bape2 pon kami xambik port lerr.. so aku telupe bape sume yang diatas.. yang pasti rm100++ kowt.... tok 3 hidangan nie... sbb steak 2 pon xsilap da 80hengget.... demn~


PIZZA HUT



make-make bersama saing.. huhu urm spegeti xbape nk sedap cam kenny rogers bak kate beliaauuu.. tp boleh laa.. tok isi perot ken~.....  makan-makan dan makan.. kat sini ade kisah lawak paling haram yang xkan lupe walau mati hidup semula hohohohho......
KENNY ROGERS
 


nie semalam punye sebelum tgk khurafat... urmm lame gak xmakan.... sodapp laaaaiieeee.....makasih incik pelangi.. hahahaha..... demn~ aku semakin gemokk.. perot da smpai lutut lagi sikit nak cecah buku lali... tolon..tolonnn..tolonnnn...............


SUPAYA DIET... DEMN~ AKU SEMAKIN HARI SEMAKIN GEMOK~........!!!!!!!

No comments:

Apa itu simian line?

Apa itu simian line? Simian Line adalah sebuah garis lurus yang membelah tangan, merupakan garis head line dan heart line yang m...