Followers

...SELAMAT MEMBACA DAN MENGODEK....



PELAWAT :


SINCE 03 MARCH 2010

Tuesday, November 16, 2010

MENJUAL DAN MENGEDAR ALAT GANTI KERETA UNTUK SEMUA JENIS KERETA

aku rase cite nie 
MENCARI KEDAI UNTUK BARANGAN SPAREPART KERETA DARI SEMUA JENIS  KERETA...MAHUKAN YANG MURAH DAN BERBALOI....?? INILAH TEMPATNYA :

Menjual dan Mengedar alat-alat ganti kereta untuk semua jenis kereta... untuk orang perseorangan untuk kegunaan sendiri atau secara pukal oleh bengkel.. harga berbaloi..
KRAUTO SUPPLY bertempat di Prima Damansara.




ok ini entry kedua aku untuk bisnes abang aku.. dia bukak bisnes untuk alat ganti kereta. xkira ape jenis pun.. alat ganti kereta honda,perodua,proton,toyota,hyundai,bmw ape saje jenis kereta. dia juga pembekal kepada bengkel-bengkel kebanyakkannya area selangor dan kuala lumpur.. boleh beli dengan harga murah dan berpatutat dari tempat lain. macam minyak engine,minyak break,breakpad,timingbelt,cermin tingkap,pintu,sidemiror. pahtu memacam lagi la.. nie antara gegambar yang aku dapat snap.. aku pon bukan tau pon nenama bebarang nie. kalau korang nak cari sparepart bebarang kereta terus roger abang aku k.. dia pakar dalam bab2 sparepart nie.. p bengkel bayar harga upah saje meh.. xla kena ketuk kaw-kaw 
 punye...bateri ke hape ke sume ade..bagi aku kereta adelah pekara penting dan kebanyakkan sume orang memiliki kereta. dan setiap orang pon pasti akan servis kereta setiap kali balik kampung. betui x?? untuk dapat harga murah. jumpa lah pakar kereta anda.. huhuhu KR auto supply....

boleh call numb beliau : 012-6267659 @ 016-2743301 uncle DOL
betempat di prima damansara.. senang sangat mau cari




 nie lah owner dam orang kuat di belakang tabir..







 spsrk plug untuk kereta myvi tahun 2004-2010

 minyak engine untuk kereta myvi semi syentetic 5w/30


 ade memacam lagi alat ganti kereta

 engine oil 10,000 km harga rm75

SPRING SPORT UNTUK KERETA MYVI



aku banyak snap pix berkaitan myvi sebab aku pakai ketamyvi. tp kat cni ade jual alat ganti untuk semua jenis kereta.. kalo rase nak cari n menjimatkan roger abang aku uncle dol. trima kasih 

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA.


LINK KEDUA : PENGEDAR ALAT GANTI KERETA

7 comments:

Anonymous said...

hai... sya pemilik kereta kelisa.n sya sdg mencari sparepart keta tersebut:
getah yang dipasang pada atap keta untuk laluan air....kiri dan kanan..
ade x sparepart ni????kalu ade pls reply this comment via my emel:
bye_ixora@yahoo.com
-thank u....serious buyer

Anonymous said...

saya pakai kereta satria lama 1.6, nak cari lampu belakang, cover untuk lampu sportlight. ader jual tak.

AZAM AUTO said...

bule supply ke sandakan sabah ke?
aku nak buka bengkel area sini..
plz reply ASAP to :
mdwan79@gmail.com

Anonymous said...

saya tengah cari speed sensor dan motor centre lock pintu belakang driver utk kereta model hyundai elantra 2003..ada jual x kat sana?kalau ada tu ada khidmat pasangkan x?pls reply ke ezmie_md@yahoo.com kalau ada yer...

din said...

tlg telepon sy kalo ada simpan sparepart control panel aircond yg ada button max kt no ni 012-7317595

mentadak mabuk (MM) said...

clutch cylinder atas dan bawah untuk hyundai accent 1.5gls harga baper?

Anonymous said...

salam
kedai bukak tak hari ahad???

cite menarik yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...