SEPI TANPA BUNDA

Chick Emoticons


bunda mungkin da selamat tiba di mekah..bunda da pegi semalam.. sepatutnye bunde pg ari khamis. tp di cepatkan.. tekejut, sangat sedey. malam2 tanpe bunda. hari2 tanpe bunda.. kalo pepagi selalu ciom tangan bunde ciom pp bunde. dan hari nie sume 2 xdapat nak uat.. rindu bonde yang amatt sangat.. mende nie aku rase sgt lain. slalu nye aku xrasa kan mcm nie.


girl emoticongirl emoticongirl emoticongirl emoticongirl emoticongirl emoticongirl emoticon


dekat airport bunda punye flight kol 2.40ptg semalam. bunde pegi,rase cam xmo lepas kan bunda. sangat sedey. tp masih boleh tahan lagi. bile bunde da checkin. lambai bunda dari atas. time nie air mata da begenang2 da. bile tetibe bunde macam sakit,macam xlarat n kawan die pimpin bonde. urot bakang bunda..time nie air mata da bejurai2. nak lari kat bunda nak pelok bunda,urot bunde. tapi xboleh.. hanye dapat jengok dari atas. dapat tgk bunde cam tahan sakit. tue yang uat aku tesentap,sedey dan risau.. kesian bunde. bunde xsehat.. tp xmo tunjuk kat kami. bunda kami risau bunda. bunde ok x kat sane?? bunde jaga diri bunde.pulang dengan selamat. kami tunggu bunda... kami doakan bunda selamat kat sana.. selamat pulang yea bunda..

dan hari-hari tanpe bunda sangat sunyi.. macam hanye aku sesorang jew yang berada dalam dunia aku. mmg sume cakap,nape nak sedey. bunde kan uat ibadah. tp.. aku risau bunde. aku hanye ade bunde sorang. dia lah bunda dialah ayah.. die segalanya buat aku.. segalanya untuk hidup dan mati aku.. dan untuk ke 196 kali nye aku menangis lagi.. menangis dan akan menangis sehingga kepulangan bunda..


mushroomemoticon



SILA DOAKAN YANG TERBAEK MENGIRINGI BUNDA..
doakan bunde saya selamat disana.. kami amat merendui bonde .. dan akan menunggu kepulangan bunde.. rendu kan masakan bunde,bebelan maot bunde,ketawa bunda,manje2 bersama bunda.. semua.. semuanya pasal bunda kami rendu..

mushroomemoticonmushroomemoticonmushroomemoticon
saya seperti mau menyepi DAN menyendiri..


Comments

miSs.BoBo said…
take u're time k...kami semua akan mendoakan kesejahteraan bunda yer...insyaallah bunda ok...

Popular posts from this blog

AIRCOND MYVI ROSAK DAN PUNCA-PUNCANYA

MENJUAL DAN MENGEDAR ALAT GANTI KERETA UNTUK SEMUA JENIS KERETA

RESEPI :CEKODOK NASI yang lembut dan enak