Wednesday 15 April 2015

Dituduh Gila Seks & Gay: Wak Doyok Mahu Buat Laporan Polis



Written by Bella | April 15th, 2015
Dilabelkan sebagai lelaki gila seks dan gay, Wak Doyok menerima pelbagai tomahan daripada masyarakat apatah lagi ada pula individu yang mengaku pernah menjalinkan hubungan songsang bersamanya satu ketika dahulu.





Merasa tertekan dan enggan lagi difitnah, Wak Doyok merencana untuk membuat laporan polis bagi membersihkan namanya dan tidak mahu perkara ini berpanjangan serta melibatkan ahli keluarganya.
Saya sendiri tidak tahu siapa orang berkenaan yang telah menulis benda-benda macam itu mengenai saya di Twitter. Ia adalah fitnah dan saya akan buat laporan polis.
Saya ada keluarga. Malah saya menjaga ibu dan bapa saya. Cerita-cerita macam ini bukan sahaja boleh meninggalkan kesan tidak elok kepada saya, bahkan buat keluarga saya juga.
Pada pendapat Wak Doyok, individu yang menyebarkan cerita tidak benar itu sengaja mencari perhatian dan publisiti murahan tanpa memikirkan kesan terhadap mereka yang difitnah olehnya.
Bagi saya, budak ini hendakkan perhatian. Mungkin dia hendakkan populariti untuk dirinya. Tetapi cara ini boleh meninggalkan kesan tidak elok kepada orang lain. Saya harap, jika seseorang itu hendak buat sesuatu, fikir dulu kesannya kepada orang lain.
Hal ini sedikit sebanyak telah menjejaskan kedudukan beliau sebagai duta mahupun model iklan yang  sekerasnya melarang beliau untuk terlibat atau dikaitkan dengan mana-mana perkara yang boleh menimbulkan kontroversi.





Jangan gentar Wak Doyok, jika anda tidak bersalah pasti satu hari nanti kebenaran akan terbongkar jua. Kami yakin perkara seperti ini mampu membuatkan anda lebih tabah dan kuat dalam industri.
Sumber Berita: Mangga Online

No comments:

Apa itu simian line?

Apa itu simian line? Simian Line adalah sebuah garis lurus yang membelah tangan, merupakan garis head line dan heart line yang m...