Followers

...SELAMAT MEMBACA DAN MENGODEK....



PELAWAT :


SINCE 03 MARCH 2010

Wednesday, November 14, 2012

mencari fotografi ,photography,jurugambar berserta Model... kami menawarkan perkhimatan ini...

ASSALAMUALAIKUM :
KEPADA RAKAN-RAKAN YANG SENTIASA MENGUNJUNGI BLOG SAYA RIBUAN TERIMA KASIH… KEPADA YANG SELALU ,MENJENGAH KE PAGE FB SAYA.. TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK… DISINI., DIPERMULAAN DI AWAL PENGENALAN PAKEJ SAYA .. SAYA MENAWARKAN HARGA YANG SANGAT BERPATUTAN UNTUK YANG INGIN MEMPROMOSIKAN PRODUK ANDA,SEPERTI TUDUNG,BAJU,ALAT MAKEUP ATAU APA SAHAJA.. BERSAMA MODEL DAN PHOTOGRAPHY GAMBAR UNLIMITED DENGAN HARGA YANG BOLEH MILIK  DAN MAMPU MILIK … SAYA BANTU ANDA DAN ANDA JUGA MEMBANTU SAYA   MEMPROMOSIKAN PRODUK ANDA.. – DENGAN MODEL YANG BERPENGALAMAN…… DENGAN HARGA SERENDAH MUNGKIN 
ANDA MUNGKIN :
  • PUNYA BISNES MENJUAL PAKAIAN SECARA ONLINE..
  • MENJUAL TUDUNG SECARA ONLINE
  • INGIN MEMBUAT KATALOG UNTUK PRODUK ANDA.
  • INGIN MEMBUAT BROUCHER UNTUK PERKHIDMATAN YANG ANDA TAWARKAN.
  • BUTIK PENGANTIN YANG INGIN MEMPERAGAKAN PAKAIAN UNTUK DILIHAT CUSTOMER..
  • KEDAI CAKE YANG INGIN MEMPROMOSIKAN PRODUK UNTUK NAMPAK LEBIH MENARIK…

ANDA BOLEH TERUS HUBUNGI SAYA DI FB SAYA…
HANYA TINGGALKAN KOMEN ATAU TERUS KE FB SAYA…   
like fb saya :















No comments:

cite menarik yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...