DULU DAN SEKARANG

gua merasakan perlu membuat sesuatu untuk hidup gua... tapi bile gua pk.. gua rase gua xboleh buat.. tapi gua akan cube jugak kalo gua rase gua perlu buat... guaa akan buat jugak.. 
dan masa nya akan tiba...

*pergghhh ganas x ayat2 aku kat atas nuu?? tekentut2 gak aku membacanye..... tuzkicrazyrabbitemo 
ok lupekan ayat yang ntah hape2 aku carutkan tue.. 
meh kita singgap kejadian di masa lampau... time kita darjah2 ke sekarang.. ape beza eh?? banyakk koowwtttt........... meh kita tengok k...


crabemoticon 
DULU KAN :

ingat tak dulu harga simkad berapa.....?? paling murah pon rm100 hangpa tau.... kalo maxis 120 hengget... time nie topup paling murah pon rege 60 hengget... mane ade 3 hengget sume2 nie... nie seingat aku time aku tingkatan 3 smpai la dok unibersiti taon 2003 time 2 bau la ade toup 3o 2 hengget da abes blajar bau la ade 10 hengget... skali skang 3 hengget pon ade.. ommaaakkkk aiiihhh beza glerr zaman dulu ngan zaman skang kan... simkad pon 9 hengget leh dapat.....


Kiki
DULU KAN :

handpon yang rege 400 la paling murah.. 2 pon 3310.. rege maakaaiihhh tecekek den nak makan.. so sape ade handpon 2 kira paling mewah la time skolah2... yelaaa.. mane la nak mampu kan ade handpon cengitu dolu2.... pastu kuar talipon kecik sket ,time nie sume kalo beli 3 4 kali orang toleh  da kira paling bangga laa nookkk....... dulu hp besar batu bata.. usung keulu kehilir.. mane leh masuk poket.. rabak.. ade besar botol air.. cam haram jew berat... lengguh kowt kalo gayut lelame....


crabemoticon
DULUKAN :

aku ingat lagi time aku kekecik kowt.. mak aku penah btau.. dulu setiap uma kena ade lesen tv.. setiap taon kena bayar dalam 24 hengget.. kalo ade sebijik tv.. kalo 2,3 biji kali la 24.. hahahaha zaman dulu.. 24 hengget nie berat sangat org2 nak bayar.. ade la yang sorok tv bagai time nie.. sbb nak elak dari kena bayar lesen nie.. kahkahakahakaha... memeng ntah pape jew dulu... kalo time2 cam nie ade lagi lesen 2.. nak mampuih laaaaaa............ xtelayan.....


Kiki
DULU KAN :

kalo tangok pembaca berita kat tb ker kat majalah 3 ker.. cam wowww comeynye.. cantinye pakaian dia.. lawaa... kena la ngan die...  skali kan... cube ko tengok time 10 taon lepas 2.. die tunjuk balik yang zaman dedolu punye cite.. buruk bebenar rupanya pesen rambut ngan baju2 dorang tue kan.. da macam lame sangat jew kita tingglkan zaman 2.. padehal.. sama jew seiringan ngan kita... cube tgk kru ngan 4u2c... kahkahakaha.. nanti dalam 10 taon akan datang pesen /fesyen 2 akan datang balik..caye laaa....

crabemoticon  hahahahaha korang dak kecik.. koramg xtau kowt pasai nie.. nie la aku btau nie.. tau x?? hahahhaha tauu x?/ xtau kan.............. koramg ade lagi x yang aku xtau.. yang aku lupe... kalo aku ingat.. aku edit la balik eh.. udate memane yang patut.. carasss~



Kiki 

ok settle pon aku nye blog nie.. da berabok sangat da nie...


SAYA SUKE KAMU  YANG DULU LAA.. ACANER??


Comments

mahal siot dulu, perhhh pokai kalau nak topup..kui3

Popular posts from this blog

AIRCOND MYVI ROSAK DAN PUNCA-PUNCANYA

MENJUAL DAN MENGEDAR ALAT GANTI KERETA UNTUK SEMUA JENIS KERETA

RESEPI :CEKODOK NASI yang lembut dan enak