Monday 24 January 2011

KHURAFAT YANG PERRGGHHHH~


salam.. semalam 23january 201 aku dan kawan aku p laa tengok cite “KHURAFAT” panggung penuh.. sampai kebarisan paling depan.. disapu bersih pada hari tersebut.. aku pon dapat seat paling depan.. cam haram.. sesakit leher...tapi sibek laa x mendonggak sangat... nie filem yang aku rase filem yang agak sangat seram bagi filem melayu laa...kalau sape sakit jantung.. mengandung.. dinasihat kan xpayah tengok... aku nie pon da nek sesemput da ddk situ... nampak je agak gagah.. tapi di hati ade selimut......nak di jadikan cerita.. memang aku tgk celah jari jew paling banyak .. pastu men facebook bagi hilang seram tue.. ngokngek glerr...ade pulak bdk yang agak bebadan besar dok sebelah aku.. bile dia tgk aku cam tetakot.. dia gegelak.. wtf.. sibaaiii toll.. sakit ati.. sekali dia yang jerit smpai satu panggung dengar... fuhhh bau puas ati aku.. ingat dia sorg jew powerr....



aku nie xler bape suke cite seram melayu.. bagi aku sangat mengarut.. tapi cite nie memang super duper best n ade pengajaran kat situ.. paling xleh bla.. siap leh baring dalam peti mayat lagi.. kena kapan.. kena mandi.. sebijik cam real dow..ade jugak part  smpai hati kecil aku tersentuh jgk lerr bile part2 last tue.. hampir meleleh2 air mata aku.. nak cite memang cam xsyok.. tp sape yang da tgk.. leh2 la share sini..cite dia banyak oengajaran.. yusuf haslam.. u’r da best director.. lenkali buat la cite2 cam nie.. ko memang terer bab2 nie.. lagi2 time van jenazah jatuh gaung 2 real nok.. n kat situ seram dia semakin menjadi-jadi.. pastu lak.. bile pisau cam haram 2 errggghhh 2 paling xleh ingat.. demn..xsuke..xsukee....pape pon aku bagi 4star kat filem nie... filem melayu paling seram.huhuhu...sesape xtengok lagi.. di alu-alukan memenuh kan panggung...... setiap part ade kejutan.. fuhhh sakit jantung gua~




No comments:

Apa itu simian line?

Apa itu simian line? Simian Line adalah sebuah garis lurus yang membelah tangan, merupakan garis head line dan heart line yang m...