Followers

...SELAMAT MEMBACA DAN MENGODEK....



PELAWAT :


SINCE 03 MARCH 2010

Monday, December 27, 2010

kisah PURDAH DAN KANCIL MERAH

 

korang penah dengar satu cite tak.. di zaman taun 1998-2000.... aku xsure.. tapi cite nie tersebar luas kat memane pon ..kawan-kawan aku yang merata negeri pon ade dengar kisah yang sama... iaitu : 
“ hantu purdah pakai kancil merah hantu nie kalau xsilap aku laa.. bukan hantu.. tapi dia mengamal kan susuk rasenya... pastu dia kena makan darah anak dara dalam 40 orang..
selagi xcukop selagi tue la dia kena cari n redah  hujung kampung sampai jumpe.... siap nek kancil merah lagi 660cc.. ade percaya??? KALAH CITE HANTU MAK LIMAH.... seramm kekencing nak cite....

mase nie nak di ikutkan aku nie tergolong dalam golongan anak gadis sunti la... lalalalala hakz malu laaa nak cite...tetibe ken... time nie bebudak skolah kan.. so bile da di sajikan dengan cite nie..seluruh kampung senyap sunyi... kawasan perumahan betutup memasing pintu tingkap bagai,sunyi sepi.. ... sbb di kabarkan wanita bepurdah nie akan jejalan “makan” tgh ari.. huhu~ so dia akan datang time tengah hari.. time mak bapak p keja.. time bebudak yang gadis sunti cam aku nie balik uma,, huhu

cite nie seram nok.. sebab muke dia buruk.. parot-parot.. siap ulat-ulat.. (bagi dramatik lebey) so sbb tue la dia pakai purdah... kalau dia minum darah tue.. dia akan cantik secara pelahan-lahan mengikut bilangan liter darah dan orang yang dia baham... giler scary kan... kalah cite twillight n vampire diaries macam nie.. siap leh uat filem kowtt....tapi.. kalau korang ade kat tempat gadis sunti cam kami-kami nie... korang pasti seram sejuk tau.... huhuhu.... sebab sasarannye ialah gadis sunti.. kikikiki....

so sepanjang balik sekolah.. dalam mase 3bulan.. kami jarang merayau-rayau kuar uma di tengah hari...,bile cite tue da reda.. barulah kami mENCANAk-CAnak kuar umah dengan hati yang girang gumbira...memang cite nie ade yang cakap siap kua masuk paper lagi... aku xpenah lak terbace.. dan xpernah laa pulak terjumpe... kalau ade sesapa yang penah dengar cite nie.. marilah sesama share ngn kekami nie tambah pengalaman.. penuhkan pengetauhuan.. huhuuhu.... 

dan untuk sape yang tak pernah tau, ha nie la aku sajikan cite nya pade korang.... huhu
so layan kan ajew k.... ini kisah benar tau... bukan cobaan....

5 comments:

noura said...

cite tu rekaan semata...coz xnk bg ank2 dara ni kuar time tgh ari...that's y la de cite2 cmni...(^________^)

Anonymous said...

nape msti naek kancil merah?? nape msti merah?? warna laen xleh ker?? tipu ar citer nie!! hehehe tp cm ne ar 0rg leh trpkir nk reke cite nie?? hahah.. sengal aje..

Orked Liar said...

saya tau citer tu...ada masuk paper...memang bagi kesan lah....seram dowh nak kuar rumah...uwaaa....nampak kereta merahe cabut!!!

Anonymous said...

aku xtau sapa punya keje yg mula2 kuar kan statemnt sal antu purdah ne.. mmg gempak satu malaya.. n apa motif dia samada btol ke x.. kalo nk kata mak ayah guna alasan x bg anak kua uma.. xkan sampai satu malaya kot..yg pasti owg tu bley bikin filem tu..

Anonymous said...

Haaaaaa. skrg pn, ak rse ad lg. sbb bru2 nii, sepupu ak cter, kwn die polis ad cter ad org ilang n pnampakan prempuan purdah nii, 2 bulan lepas. bnde nii bru jd. nk pcaya x bley, x pcaya pn x bley. so, juz be careful.

cite menarik yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...