Monday 22 November 2010

( 393 ONE HD ) KOREAN CHANNEL

LAME AKU XUPDATE BLOG... KALI NIE AKU SAJE NAK CITE PASAI 1 CHANNEL KAT MALAYSIA DARI ASTRO BEYOND.. 393 ONE HD.. 1ST KALAU KORANG BELI PAKEJ BEYOND KORANG AKAN DAPAT LEBIH DARI 10 CHANNEL DARI HD..HD: GAMBAR YANG CANTIK,SEDAP MATA MEMANDANG.. AKU XBERAPE TAU SANGAT LA PASAL ASTRO BEYOND NIE.. TP APE YANG AKU TAU UNTUK MELANGGAN KENA ADE LCD TV SBB NAK DAPATKAN HD NIE RASE.

ok aku juz nak share pasal channel 393 one hd. bagi aku mungkin channel paling best la tok hilangkan bosan... sebab ade banyak yang best kat dalam nie.. antara nya variety shows:

-STARKING :
program show yang sempoi,giler-giler.. kalau kat luar dari channel sbs n kbs world.. program nie cite pasal tetamu yang di undang punya kelebihan tesendiri. macam bakat menyanyi ker.. atau satu kelainan dari orang kebanyakkan.. pengacara yang lawak.. pastu penonton yang memang selamba.. penonton dorang artis dorang sendiri.. ade kumpulan wonder girl,2pm,2am. pelawak pelakon n penyanyi.. kebanyakkan aksi dorang sume spontan..

-CHANGE :
  cerita pasal artis yang nak menyamar atau tukar muka untuk mengenakan kengkawan,family atau peminat. kekadang episod dia pon macam ade yang teharu jew tangok.. ade yang tukar muka pakai macam silikon topeng 2. makeup,memang real. sampai ade yang xperasan yang depan mata 2,suami dia,anak atau pon kawan sendiri..tukar muka macam sape yang dorang nak.. xde la 100% same.. ade la dalam 60% same.. lawak dan ade jugak yang menyedihkan.


-FAMILY OUTING / FAMILY COMES HERE




dari pengamatan aku bace n dengar kaba-kaba nya cerita nie tengah meletup kat malaysia....?? betul ker?? aku pon usha gak kat youtube tangok cite-cite nie.. memang lawak habis la.. sume artis korean very sporting.. cite nie pasal mc dan artis-artis yang terpilih pegi ke satu perkampungan atau pulau.. dorang duduk kat rumah orang,tuan rumah pegi becuti. dan dorang nie plak la yang ditugaskan untuk jaga rumah tue,kemas,jage lembu. cari sumber makanan,masak reramai dan sambil diselang selikan dengan game. kalau tengok memang pecah perot la korang wei.. lawak giler.. xcaya try serach kat internet family outing.. try layan kejab.... kalau kat channel 393 one hd nie leh tgk terus kat tv.. artis-artis dorang xde la cam artis mesia.. dorang sume xde nak kekaver.. burok.comot.. slamber jew...

DRAMA: 
MY GIRLFREND IS GUMIHO
RUN MACKEREL RUN




GIANT

DARING WOMAN






banyak lagi cerita,drama,game show yang sikit pon xmembosankan korang.. juz tambah astro b.yond.. da dapat rasenye channel nie.. sape yang hantu cerita korea.... aku rase memang patut la langgan channel nie.. dia da translet kan ke BAHASA MELAYU.. subtitle bahasa melayu atau pon korang leh alihkan suara ke bahasa melayu.. gambar cantik,sound sistem yang baik.. subtitle yang xbeterabur.. boleh akih suara.. setiap rancangan xmembosankan.. hahaha da macam keja ngan astro da aku nie promote dorang... 

walaupon aku da lame xtengok. tp aku slalau gak usya intenet.. dari program kat ctu la banyak kite tau cite-cite dari sane... macam Kim Jeong-Eun's Chocolate Concert nie pulak.. kat cni la kite nak kenal artis dari sane... group dorang lagu-lagu dorang.... siap ade translet lagi lagu-lagu dorang ko... ko ade??? xde p masukkan eh... huhu nti kalau aku da balik.. aku tgk pepuas.. pastu uptade kat korang eh.. sape penah tgk.. meh la share-share kat cni..... sape minat korean artis, memang patut tengok... lalalalala chau~






2 comments:

Anonymous said...

family 0uting mmg best bangat!!!!!!!...
1ep dia dh lawak nk mati..
tyme de0rg maen game l0mpat rumput k0tak2 tu.. nth pe benda nth nme dia.. hahhaha

Anonymous said...

Haii , nk tnya channel ONE HD ni , pack apa eh ? Untuk beyond ? Saya baru nk upgrade

Apa itu simian line?

Apa itu simian line? Simian Line adalah sebuah garis lurus yang membelah tangan, merupakan garis head line dan heart line yang m...