Followers

...SELAMAT MEMBACA DAN MENGODEK....



PELAWAT :


SINCE 03 MARCH 2010

Monday, July 19, 2010

DARAH OH DARAH







berat badan aku 54 timbang skali ngn kasut + hp,wallet.. hahahaha gilerr gemoookk aku nok... kalo derma nie ade org cakap gemok nti weii.. ko jangan t badan ko jadi sebesar king kong nti.. ade jugak suara2 halus cakap.. wei.. t badan ko an jadi sebesar tilam king saiz nti.. ayoOokkk... jangan dow (dengan nada besungguh2) sampai ade pade mulenye aku hampir2 tewas...yela,aku kan mmg ngah beusaha nak kuwus.. datang pulak bisikan saiton nirojim nie.... fuhh akhirnye berjaya jugak aku menyumbang kan sebeg/sepaket darah fresh tok pusat darah negara.. seumor hidup ini adelah petama kali aku menderma.. nebes + lemah segala tubuh badan.. seram sejuk sume ade.. besatu .. opis aku buat kempen derma darah nie. sbb taukan stok darah pusat darah negara da tahap kritikal.. so kami sahut lah seruan kerajaan..

urat darah aku memang degil.. 1st nurse nie keketuk lengan aku.. xjadi gak.. datang la dua nurse lak ketuk2 bagai nak begado ngn aku.. haram xkuar2 gak.. aku da cuak.. adeh xleh derma ker nie.. pas2 datang super senior die ngn lagak yang gagah.. cakap adek,tahan eh.. urat adik nie xmo timbull. aku yang sememang nye nebes.. makin nebes la nok.. die ambik jarum besar 2.. xgak kuar2 darah 2.. aku tengok org len sekali cucuk jew.. dengan laju nye darah 2 kuar.. die ambik jarum 2 kan.. die cucuk la.. kekanan,kekiri.. kanan balik.. kiri balik.. last2 10 minit lepas 2 bau jumpe.. fuhhh nek biru lengan aku..

orang 1st time derma mmg payah nak jumpe urat.. xsampai 15minit rase.. selesai la aku nye darah penuh sebeg.. wahh.. sgt teruje. tengok darah aku penuh 1 beg 2.. dengan rase tesangat ikhlas.. aku dermakan darah tesebut kepada yang sangat2 memerlukan..lepas dari pengalama petama aku nie.. aku dengan rase yang tesangat2 seronok.. kan menderma lagi lepas nie.. 3 bulan sekali pon aku sangop.. sbb alhamdulillah.. sepanjang nie.. aku xrase pening,mau pitam sume la.. aku rase cam nak derma sebeg lagi la pulak rasenye tadi.. hampeh tul pasaan aku nie... teover2 dari landasan sebenar..

tok sesape rase sihat tubuh badan.aku syorkan pegi lah menderma.. xsakit pon.. cume pas da derma sume tangan lenguh jew... tangan kiri kan.. bukan uat keja sgt pon paling kurang tekan gear jew time drive.. hahahhaa... hari nie aku bejaya,esok luse aku nak derma lagi..!! kalo korang dermakan,dapat buku merah.. kalo korang xcident perlukan darah. korang da xperlu tunggu mase lame tok dapat kan darah.. sbb korang da ade rekod.. aku darah B.. sape yang darah B leh la mintak aku darah pasnie auww.. wallawei~

meh layan video kat bawah nie... ade beran?????


video

Friday, July 16, 2010

landak dimasa kecil nya

MEH NAK LAYAN JAP GAMBAR2 PANDA DARI KECIK SAMPAI LAH BESAR GAJAH.. CECHUMEL GILERR KOWTT... NGANTOK KAN KOL 3 NIE.. TIME-TIME PUAKA CAM NIE MMG LA NGANTOK.. SO JUM LAYAN PIX2 CHUMEL NIE.. HUWAAA... MENANGIS TENGOK.... TOK SAPE YANG SUKE NATE PANDA.. INI KHAS TOK ANDA..

TIME KECIK LAGI BAU LAHIR POTONG TALI PUSAT.. *AKU NIE MEMANDAI JEW UAT ANDAIAN... KUANG.. KAUNG....KUANGGGG

PIX NIE PALING AKU SUKE.. SANGAT NAMPAK CHUMEL KAN.. ALOLOLO PICIT KANG.. APE PON XDAPAT....

NIE DA CAM RUPA MAK DIE DA.. BEBULU DA HA...

MATA DIE OMAKKAIIIHHH CHUMEL NAK MAMPOSSS...

DA BESARRRR... HURMMM PANDANG PON XNAKKK...
WAKAKAKAKAAKKA







OI JAP XABES LAGI NIE.. MAI LAYAN PIX NIE JAPP.. LAWAK NAK MAPOSSSS....


WAKAKKAKAKAKA TEGELAK AKU GEGULING TENGOK MUKE ADEK DIE... KESIAN GLERRR... HAHAHHAHAHAHA......




YANG NIE PON LAWAK NAK MATI KOWT... BOLEH DIE UAT KUCING 2 CAM 2.. ADEH SENAK POROT BOROI DEN NIE GELAKK.....


Thursday, July 15, 2010

imam muda "superstar"

Jerman, Switzerland beri liputan meluas program Imam Muda

15/07/2010 12:09pm

FRANKFURT - Media di Jerman dan Switzerland melaporkan secara meluas mengenai program realiti televisyen Malaysia berjudul "Imam Muda".
Pada masa di kebanyakan negara di barat, program bakat televisyen dianjurkan bagi memilih bintang Malaysia memilih "bintang imam" berikutnya menerusi program pencarian bakat, seperti yang dilaporkan oleh beberapa akhbar di Jerman dan Switzerland.

Butiran mengenai program "Imam Muda" dilaporkan dengan meluas oleh akhbar harian; daripada Tagesspiegel, Merkur Online menerusi n-tv.de, Bild.de, Sueddeutsche Zeitung sehinggalah kepada akhbar harian Switzerland, Tagesanzeiger - membuatkan pembaca begitu asyik, seperti yang digambarkan oleh pembaca dalam komen mereka terhadap laporan berita itu.

Menerusi program "Imam Muda", kira-kira lapan anak muda muncul di televisyen di Malaysia pada waktu perdana, lengkap berbaju Melayu dan bersongkok.
Tagesanzeiger, misalnya, menyifatkan calon berkenaan sebagai "superstar" di televisyen Malaysia dan melaporkan bahawa mereka nampaknya telah menjadi pujaan hati ramai wanita muda. - Bernama


*fuyOooo~ cayalahh....!!! aku penah tengok 2,3kali jew.... kat obesi pon da sesanjung cite nie.. kite kat malaysia nie aper lagi ?? tengokk r.. huhu :)  

Tuesday, July 13, 2010

KAGUM DAN TERUJA




PERHATIKAN 3 TITIK TENGAH KAT GAMBAR DIATAS...
SELAMA 10 SAAT... PAS2 KAN KORANG TENGOK DINDING...
KORANG PASTI TERUJA N KAGUM NGAN APE YANG
KORANG DAPAT TENGOK.. SILA BUAT YEA,NAK TAU APE
YANG KORANG DAPAT... FUHH..




TERSANGAT TERUJA...


*tengok lame2.. jangan kelip mata..pas2 terus tengok kat dinding....
korang kan dapat tengok 3D..senaman mata dikala stresss

Thursday, July 1, 2010

BEJOGING PENUH NAPSU

Ghost Emoticons

kalo boleh aku nak kuwus cam nie?? ok x?
1 july 2010, fuhh nak cite pon nebes dow.. uat petama kali dalam edop. aku bejoging sebelum ke kantor.. pecaye x?? pecaye x??

rabbitemoticon

percayalahhhh ~.............
4kali aku round padang yang agak besar la jgk.. xla penat mane pown.. da siap lari2,jalan2.. ambik2 angin.. cuci2 mata.. oii xla.. aku lari la.. yang len xbuat..balik opis,mandi sket2.. sbb kat uma td da mandi kan.. pakai diodorant,bedak,perfume sume. pakai la kemeja hare nie..
aku rase cam da agak kuwus sket da nie... tetibe kan..

sebab-sebab aku joging antaranya:

rabbitemoticon
  • sebab aku rase buntut aku cam da besar KAWAH..
  • porot aku da boroi gler

chinesegirlemoticon
  • rambot aku cam hare,xsuke rambot nie (leh x masuk dalam list nie)?? kalo joging agaknye leh tumbuh cepat kowt kan???
rabbitemoticon
  • napsu makan aku macam saiton.. penat bediet. tapi xjadi hape
chinesegirlemoticon
suar baju sume 1 almari da xmuat.. korunk paham x??? (emo-emo)

kazidoraemoticon
badan aku da kembang.. aku da bukan KECIK.. tapi GEMPAL..


  • kalo boleh aku nak joging mase lunch hour, (tetibe obses aku nie telampau2)
  • mase balik pon kalo leh nak joging jugak..
  • sebelum nie aku diet tau..xmakan tengah hari ngn pagi. tapi malam aku makan lol..bile da joging leh x aku makan tengahari.. tetibe kan.. walawei~
  • aku harap aku akan kuwus la sket dari skang 53kg skang aku nak 47 boleh x??? tetibekan smangat aku nie sampai tekeluar2 dari landasan... fine~


Oi.. Oi.. try la joging time sebelum masok opis.. sumpah xpenat mane.. korg rase NYAMAN jew..
esok2.. sampai ke hari seterusnya.. nie lah RUTIN harian saya setiap pagi lepas nie.. 6pax lambat lagi,1 pax cam poshbeg JEW yang aku ade. huhu..
Panda Emoticons

lebey kurang cam nie la muke aku tadi.. CAM HAREM KAN...!!!!


cite menarik yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...