SAYA SAYANG BONDA

bonde lagi 6hari da nak berangkat ke tanah suci mengerjakan umrah.
urm sedey sbb bunde jarang tinggalkan aku,tapi aku jew yang slalu tinggalkan bunda. sbb 2 aku agak terase sedey. slalu papagi,bunda akan uat sarapan,sblm aku pegi keja,sediakan makan malam lepas aku balik opis. sediakan pakaian tok ke opis. sume bonde buat.

2 minggu bunda pegi aku da akan hilang akal,hilang punca,sape yang nak uruskan makan aku,baju-baju. bukan aku xleh uat tapi aku xde mase tok sume tue.. bunda,pulang dengan selamat yea. mmg da lame nak tengok bunda jejak kaki kat sane. akhirnya sume akan tecapai. nti ade rezeki uat haji lak eh bunda.

bunde da la slalu sakit-sakit badan,sakit kaki. harap bonde kat sane selamat uat ibadah 2 yea. pulang tau dengan selamat. tedetik jugak ketakutan dalam hati,bile banyak kejadian2 belaku kat sane. banyak dengar cite yang ade yang xsempat pulang.. hurmmmm~ kami xnak hilang bonde. selamat kan bunda,banyak lagi yang aku xtunaikan,banyak lagi yang aku xbagi kat bonde.. telalu banyak..

harap sume nya selamat.. tolong doakan tok bonde saya yea kawan-kawan... SAYA TAKOT. arghhhhh~ sedey.. aku sayang bonde aku.. sayang sesangat.. nak bagi macam-macam kat bonde..... !!!!! da,xdapat nak teruskan .. bye.......

Comments

Popular posts from this blog

AIRCOND MYVI ROSAK DAN PUNCA-PUNCANYA

MENJUAL DAN MENGEDAR ALAT GANTI KERETA UNTUK SEMUA JENIS KERETA

RESEPI :CEKODOK NASI yang lembut dan enak