Followers

...SELAMAT MEMBACA DAN MENGODEK....



PELAWAT :


SINCE 03 MARCH 2010

Friday, May 14, 2010

kemalangan ngeri

rabu hari 2 ade lah kemalangan ngeri nie area kat2 ngn kawasan sini. mmg ngeri sbb bdk form six pakai bj skolah kalo xsilap meninggal kat tmpt kejadian. lelaki pompuan nek motor kena langgar lori.. kejadian nie belaku depan uma kawan aku. kat jalan besar jgk la. kepala arwah pompuan nie pecah sbb kena gilis ngn tayar lori.. otak besepai.. banyak kat tengah jalan sume.. darah xpayah cakap la.. mmg banyakk... yang lelaki kalo xsilap badan tekepak abis,cam kena twiss. seramm glerr.. pompuan nie kena seret agak jaoh dari tmpt 2. bile polis datang kena ade 2 bahagian kawasan belainan daerrah yang handle kes nie,yang arwah laki polis bahagian lain,yang pompuan polis bahagian lain.. myb sempadan kawasan. yang pompuan 2 myb tekeluar sikit dari kawasan jajahan 2.. xla jaoh cume 50kilometer dari jenazah lelaki tadi. sbb 2 kena ade 2 daerah kena dtg..

ambik mase lame gak tok jenazah 2 di bawak ke hospital.sbb melibat kan kes polis.. kena ttp ngn suwat kabar jeww.. ..yang xleh tahan,adik dak laki nie nek ngn kawan aku,sbb kawan aku cikgu. die nak antar dak nie balik uma,dak nie leh cakap eee excident la. mintak2 bukan abg kite.. dorg benti,tetengok family die sume ade kat ctu.. upenyeee abg die.. inalillah... mak bapak dorang datang,sume dok meraung sedey tgk keadaan anak dorg cam2..time 2 hujan,mak pompuan nie p la kat anak die,nangisss... n ttp mayat anak die time hujan2 2.. sian dengar cite kepala da xde.. wallahualamm... pape pon al-fatihah tok arwah berdua. walaupon aku xkenal tp agak sedih n menyayat hati..
jum sedekah kan al-fatihah tok mereka.. moge tenang di sane.. moge rohnye di tmptkan di dalam golongan org2 beriman... amin...

kepade penunggang motor,behati2 ketika menunggang motor.. sbb anda sgt lah bahaya dan keselamatan anda sgt la tipis..kadang2 kite behati2 macam mane pon.. kalo da ajal.. ttp ajal kan.... ingat lah orang tesayang... sedeyyy glerrrr weiii..... adoyai....

Wednesday, May 12, 2010

GAMBANG WATER PARK



AKU AKAN KESINI SABTU & AHAD NIE... MARI JUMPE ANDA DISANEEEE...!!!BUKIT GAMBANG WATER PARK.. XTAU LA SYOK KERR X.. TGGU ENTRY AKU AKAN DATANG LA LEPAS BALIK.. HAHHAHAHA... DA LA NAK DEMAM NIE.. ADEH TOLONG POSTPONE DEMAM NIE KE BULAN DEPAN.. HELEP ME.....






SEKIAN UNTUK HARI NIE

Tuesday, May 11, 2010

SENI JALANAN

seni 3D.. dijalanan.. comel glerrr kan... fuhhhhh.... mmg beseni habes la dorg2 nie.. cam real glerrr... wa sukeee... lu suka?? tarakk sukaa?? lu adaa??? tara ada kan?? wa pon taraa....











Friday, May 7, 2010

COMEL KAN..!!! TELOR



telor-telor yang chumel dan xsangop den nak makan.. kreatif nok wei..
aku sukee glerrrr kowtt... seni tue cOmel kan.. :)




alolololo comel glerrr kowt telor2 nie wei.. lahkakha


haahhhaha lawak cam harem jew kan..


leh uat drama lah pulakk telo2 nie


nie macam harem sket muke nye.. tp cool la.. hohoho


nie cantek bangattt siap kaler2 lagi...

Thursday, May 6, 2010

SMART GILERR :)

PETANG NIE AKU NAK TUNJUK PIX KREATIF KAT KORG.. MMG GLERRR SMART LOL.. KREATIF KAN DORANG UAT PAPER BEG.. GLERRR SMART... lain dari yang lain...KALO ADE KAT MESIA NIE AKU DA CEKAU DA AWAL2....
***********************************
















TENGOK NENEK 2 KAHKAHKAH PADEHAL PAPER BEG JEW

MEGI DALAM SONGKOK




sedap nye megi 2 kan,da lame xmakan.. balik nie nak uat la.. besempena Kementerian Kesihatan mengesahkan mee segera bukan lah penyebab pelbagai penyakit so aku nak pulun 5 kawah megi balik nie..pg tadi aku dengar topix pagi hot fm pasal mee segera..

Animated Emoticons


budak nie dok asrama penuh,pinggan,mangkok ape2 jela sume xleh bawak..
kantin lak da tutup.. malam 2 dorg lapar. yang xleh tahan nye p bantai makan megi dalam songkok..kahkahkahkah.. lawak glerr.. xdapat gua bayang kan.. uat megi dalam songkok dow..
kahkahkahkahakh lawak syiallll




http://pesona.mmu.edu.my/~rulyta/images/Songkok.jpg


SONGKOK biasenye di pakai untuk pegi sekolah, semayang,atau di pakai dipagi raye.
dorang leh makan n bancuh air panas kat dalam nie?? kahkahakha sioot tol la budak2 nie
pagi esok nye sume songkok letak bawah kipas,bagi kering. mane yang makan megi lebey lak. siap bawak songkok 3,4 biji sorg... kahkahkahaakhakah songkok ganti mangkok??
kahkahkah..kahkahkah
aku nak uat kopi dalam songkok la sedap gak kowt..


Animated Emoticons
gelak sopan
kahkahkahkahakha





*******************************


den rase cam nak demam la pulak.. asik besin jew pagi nie.. pale den berat len macam adoyai
Animated Emoticons




Monday, May 3, 2010

SHANGHAI,SHUZO,HANGZHOU




AKU SAJEW UPLOAD BALIK PIX YANG KAT SHANGHAI DULU.. TETIBE RENDUKAN SUASANE DISANE.. HAAAH AHAKZ...~ MENGIMBAU KEMBALI KEHIDUPAN DIRANTAUAN.. HUHU :)
Fly Emoticons

TENANG,SEJUKK TP MAKANAN SUMPAH XSEDAPPPP. BUEEKKK
YARKKK.....

























cite menarik yang lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...