Posts

Showing posts from May, 2010

kemalangan ngeri

rabu hari 2 ade lah kemalangan ngeri nie area kat2 ngn kawasan sini. mmg ngeri sbb bdk form six pakai bj skolah kalo xsilap meninggal kat tmpt kejadian. lelaki pompuan nek motor kena langgar lori.. kejadian nie belaku depan uma kawan aku. kat jalan besar jgk la. kepala arwah pompuan nie pecah sbb kena gilis ngn tayar lori.. otak besepai.. banyak kat tengah jalan sume.. darah xpayah cakap la.. mmg banyakk... yang lelaki kalo xsilap badan tekepak abis,cam kena twiss. seramm glerr.. pompuan nie kena seret agak jaoh dari tmpt 2. bile polis datang kena ade 2 bahagian kawasan belainan daerrah yang handle kes nie,yang arwah laki polis bahagian lain,yang pompuan polis bahagian lain.. myb sempadan kawasan. yang pompuan 2 myb tekeluar sikit dari kawasan jajahan 2.. xla jaoh cume 50kilometer dari jenazah lelaki tadi. sbb 2 kena ade 2 daerah kena dtg..

ambik mase lame gak tok jenazah 2 di bawak ke hospital.sbb melibat kan kes polis.. kena ttp ngn suwat kabar jeww.. ..yang xleh tahan,adik dak laki …

GAMBANG WATER PARK

Image
AKU AKAN KESINI SABTU & AHAD NIE... MARI JUMPE ANDA DISANEEEE...!!!BUKIT GAMBANG WATER PARK.. XTAU LA SYOK KERR X.. TGGU ENTRY AKU AKAN DATANG LA LEPAS BALIK.. HAHHAHAHA... DA LA NAK DEMAM NIE.. ADEH TOLONG POSTPONE DEMAM NIE KE BULAN DEPAN.. HELEP ME.....





SEKIAN UNTUK HARI NIE

SENI JALANAN

Image
seni 3D.. dijalanan.. comel glerrr kan... fuhhhhh.... mmg beseni habes la dorg2 nie.. cam real glerrr... wa sukeee... lu suka?? tarakk sukaa?? lu adaa??? tara ada kan?? wa pon taraa....











COMEL KAN..!!! TELOR

Image
telor-telor yang chumel dan xsangop den nak makan.. kreatif nok wei..
aku sukee glerrrr kowtt... seni tue cOmel kan.. :)



alolololo comel glerrr kowt telor2 nie wei.. lahkakha


haahhhaha lawak cam harem jew kan..


leh uat drama lah pulakk telo2 nie


nie macam harem sket muke nye.. tp cool la.. hohoho


nie cantek bangattt siap kaler2 lagi...

SMART GILERR :)

Image
PETANG NIE AKU NAK TUNJUK PIX KREATIF KAT KORG.. MMG GLERRR SMART LOL.. KREATIF KAN DORANG UAT PAPER BEG.. GLERRR SMART... lain dari yang lain...KALO ADE KAT MESIA NIE AKU DA CEKAU DA AWAL2.... ***********************************















TENGOK NENEK 2 KAHKAHKAH PADEHAL PAPER BEG JEW

MEGI DALAM SONGKOK

Image
sedap nye megi 2 kan,da lame xmakan.. balik nie nak uat la.. besempena Kementerian Kesihatan mengesahkan mee segera bukan lah penyebab pelbagai penyakit so aku nak pulun 5 kawah megi balik nie..pg tadi aku dengar topix pagi hot fm pasal mee segera..



budak nie dok asrama penuh,pinggan,mangkok ape2 jela sume xleh bawak.. kantin lak da tutup.. malam 2 dorg lapar. yang xleh tahan nye p bantai makan megi dalam songkok..kahkahkahkah.. lawak glerr.. xdapat gua bayang kan.. uat megi dalam songkok dow.. kahkahkahkahakh lawak syiallll






SONGKOK biasenye di pakai untuk pegi sekolah, semayang,atau di pakai dipagi raye. dorang leh makan n bancuh air panas kat dalam nie?? kahkahakha sioot tol la budak2 nie pagi esok nye sume songkok letak bawah kipas,bagi kering. mane yang makan megi lebey lak. siap bawak songkok 3,4 biji sorg... kahkahkahaakhakah songkok ganti mangkok?? kahkahkah..kahkahkah aku nak uat kopi dalam songkok la sedap gak kowt..


gelak sopan
kahkahkahkahakha





*******************************


den ra…

SHANGHAI,SHUZO,HANGZHOU

Image
AKU SAJEW UPLOAD BALIK PIX YANG KAT SHANGHAI DULU.. TETIBE RENDUKAN SUASANE DISANE.. HAAAH AHAKZ...~ MENGIMBAU KEMBALI KEHIDUPAN DIRANTAUAN.. HUHU :)

TENANG,SEJUKK TP MAKANAN SUMPAH XSEDAPPPP. BUEEKKK YARKKK.....